Isnin, 12 Disember 2011

Because love doesn't need a reason..



kadang2 saya rasa saya xubah seperti daun2 kering yang berguguran pada awak..
buruk.tidak berharga,sampah..terfikir, sedar atau tidak awak akan adanya
saya??akan wujudnya saya??


betapa saya mendekati awak..semakin jauh awak meninggalkan saya..


saya berlari dengan harapan awak mengejar,saya berpaling..tiada awak
dibelakang..hampa..sumpah saya benci itu..!


saya menangis..tertawa mungkin awak.


terserah.saya xharus marah pada kenyataan.


saya mencintai awak.awak mencintai dia,(pernah mencintai dia mungkin)..pura2
saya tiada nampak..saya cemburu.tapi saya senyum untuk awak.


saya terima awak mencintai dia melebihi awak mencintai saya. sebab cinta saya pada
awak tidak bersyarat..awak berhak mencintai sesiapa pon..tapi saya hanya mencintai
awak.


bila saya menangis.saya tidak akan memaksa awak untuk menangis bersama
saya..cukuplah awak terdiam di depan saya..jgn berpaling dari saya..bila awak
berpaling..hati saya pedih..saya nak awk faham itu..


saya hanya seperti lalang dalam hidup awak..yang sekadar awak pandang sebelah
mata ditengah-tengah perjalanan awak..yang mungkin awk tidak perasan akan
hadirnya saya di keliling perjalanan awak..


bila saya sedar akan wujudnya saya pada awak..sekadar seperti lalang..seperti daun2
kering..saya terasa seperti mahu bertanya pada awak..


"bila awak akan meninggalkan saya??bilang tarikhnya..agar saya lebih bersedia dan
tidak menjadi gila kerana awak"!


tapi..saya fikir..kerana cinta itu maknanya anugerah..maka biarlah saya
begini..mencintai awak secara sederhana..kalau awak bahagia tanpa saya..saya
harus berbahagia untuk awk..:)


because love doesn't need a reason :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan